Philips Click&Style YS521

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Click&Style YS521 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Bertje 06-01-2016
Geschreven voor: Philips Click&Style YS521

Na mijn hele leven met mesje te hebben geschoren, ben ik om gezondheidsproblemen (bloedverdunners en sinds dien ik elke keer wondjes kreeg met mesje) ben ik overgestapt op elektrisch scheren. Bevalt me uitstekend en ook vervanging mes kopje (vervangen omdat ik van mijn broertje had overgenomen en deze al meer als een jaar gebruikte) is gemakkelijk en snel via Phillips te regelen.

zigster123 23-10-2014
Geschreven voor: Philips Click&Style YS521

Ik heb eerder diverse Philips shavers gehad, deze waren altijd goed. Dit apparaat is echter helemaal niks, hij is gemakkelijk in gebruik maar glad scheren doet hij absoluut niet, ik blijf een raspend gevoel houden na het scheren. Een absolute tegenvaller.

Floris1234 27-08-2013
Geschreven voor: Philips Click&Style YS521

Ik ben tevreden over dit product, hij doet erg goed wat hij moet doen. Echter is hij alleen geschikt voor mensen die hun gezicht dagelijks gladscheren, er zit namelijk geen gezichtstrim bij. Dit is voor mij (iemand die zich minder regelmatig scheert) erg vervelend.

Officiele reactie van Philips Nederland 28-08-2013

Hi Floris1234, dank voor je review. Fijn te horen dat je enthousiast bent over het scheerresultaat! Het klopt inderdaad dat er geen trimmer bij deze set zit, de YS534 is de complete set en heeft wel een opzetstuk om te trimmen.

De trimmer (YS511/50) is echter ook los te koop in onze Online Shop. Ik wil je dan ook aanraden daar eens naar te kijken, zodat je van alle functies gebruik kan maken: http://bit.ly/183M3Dp

Met groet, Jeroen - Philips Webcare

dirkw8 24-08-2013
Geschreven voor: Philips Click&Style YS521

Na twee weken gebruik te hebben gemaakt te hebben van dit apparaat kan ik concluderen dat ik uiterst tevreden ben. Hij scheert heerlijk glad en vooral het gebruiksgemak ben ik zeer tevreden over. Ik heb altijd met andere scheermesjes gewerkt, maar dit werkt als een fluwelen schaar. Het systeem met de opklikstukken werkt fijn en hij is ook makkelijk schoon te maken. Het is ook heel fijn dat het apparaat even goed functioneert onder de douche en dus heel nauwkeurig blijft. Al met al een 8,8 gemiddeld, wat zeker klopt.

thijsvk 21-08-2013
Geschreven voor: Philips Click&Style YS521

Na een anderhalve week lang de Click&Style te hebben gebruikt, moet ik zeggen: jammer dat ik er nu pas aan begonnen ben! De eerste dagen was het even wennen, aangezien ik voorheen altijd een scheermes gebruikte, maar ik zou nu niet meer anders willen. Een scheerbeurt gaat nu namelijk sneller en makkelijker. Wat ook heel fijn bij dit apparaat is: hij mag onder douche. Ik heb geen last van huidirritatie, terwijl ik dat met een scheermes wel had, ook het kapje waarmee je het lichaam kan scheren werkt prima. De accu gaat ook lang mee, ik heb het apparaat slechts één keer hoeven opladen. Kortom: het scheert makkelijk, snel, geen irritatie en hij kan onder de douche, wat heel handig is bij het scheren van het lichaam. Ik geef het een 9!

Victorvand 21-08-2013
Geschreven voor: Philips Click&Style YS521

Een jaar lang scheer ik mij elke dag. Ik heb deze Philips click & style nu 5 dagen intensief gebruikt.. Het apparaat werkt soepel en zorgt ook daadwerkelijk voor een glad resultaat, wat in het verleden met andere apparaten vaak niet het geval was. Ook handig zijn de verschillende opzetstukken die makkelijk te verwijderen en op te zetten zijn. Een ander hoort voordeel is dat de click & style te gebruiken is onder de douche. Het scheren van gezicht gaat minder soepel dan normaal, maar nog steeds zorgt het voor een glad resultaat. Ook handig is dat ik het apparaat weinig hoefde op te laden. Het enige minpuntje is de trimmer die maar één stand kent. Het apparaat is fijn om te gebruiken en ziet er ook nog strak uit. Daarom geef ik de Philips click & style een 8,5